Job alert

Ho Ho Ho Merry Blisssmas!

-

December.. De maand die volledig in het teken staat van de feestdagen. Lekker eten, drinken, gezellige dingen doen en ook natuurlijk kerstpakketten! Voor werkgevers is het ieder jaar weer opnieuw de grote vraag wat voor kerstpakket je jouw medewerkers dit jaar cadeau gaat doen. Benieuwd wat onze Blisssers kregen? Lees snel verder.

Tromgeroffel...

Vorig jaar kregen onze Blisssers een groot pakket bestaande uit allerlei lekkernijen. De kerstpakketten kon iedereen op kantoor ophalen, maar veel van onze mensen werkten toen nog thuis. Binnen een mum van tijd waren de verse producten in pakketten bedorven en waren de collega’s die wel aanwezig waren op het kantoor niet zo blij met de geur… Oeps! Dat was niet zo handig van ons.

Dit jaar wilden we het daarom graag eens anders aanpakken. Om er zeker van te zijn dat onze medewerkers écht profijt van het kerstpakket hebben wij ze zelf de touwtjes in handen gegeven. In een eigen Shopify-webshop vol producten van onze eigen klanten, kregen medewerkers vrij spel om hun tegoed te besteden.

Ik hoor je denken.. De klanten van Blisss zijn toch voornamelijk B2B bedrijven? Nee, niet allemaal! Klanten zoals Boska, Goliath en Telco verkopen hun producten direct aan de consument. Verschillende producten van deze klanten werden beschikbaar gesteld voor onze medewerkers. Denk hierbij aan een kaasplank of fondue van Boska, een bordspel van Goliath of een solar-powerbank van Telco. De selectie aan producten werd zo uitgedacht, dat elke medewerker binnen Blisss een passende keuze zou kunnen maken. Waar de één ging voor een combinatie tussen kaasmessen en een bordspel, koos een ander ervoor om zijn volledige tegoed uit te geven aan een nieuw Apple-watch bandje!

Een kerstshop via Shopify

Waarom is er gekozen voor een Shopify-webshop en hoe gaat nou het bouwen van zo’n shop in werking? Laudi, functioneel consultant bij Blisss, bouwde deze Kerstshop. Zij zegt er zelf het volgende over: “In de nieuwe versies van Business Central wordt de koppeling tussen een Shopify-webshop en Business Central constant verbeterd. De vraag vanuit onze klanten naar het koppelen van Shopify aan BC neemt toe, maar hoe kun je beter deze koppeling testen dan door zelf een webshop op te bouwen en te koppelen aan BC? Daarnaast hebben we met deze keuze ervoor gezorgd dat heel Blisss een kennismaking heeft gehad met een Shopify-webshop.

Het bouwen van de webshop op zich was al een feestje, gezien alle mogelijkheden. Zo hebben wij ervoor gekozen om de webshop onze eigen mooie kleur blauw te geven en werd bij het openen van de shop ieder verrast met een kerstboodschap van onze eigen directeur.”

Inmiddels staan de kerstcadeaus klaar om opgehaald te worden en kunnen we concluderen dat deze aanpak voor een kerstpakket zeer geslaagd en we onze kernwaarde ‘Next Level Digitalisering’ volledig tot zijn recht hebben laten komen. Namens Blisss wensen we iedereen alvast een heel erg fijne Kerst toe!

Wil jij aankomend jaar ook je eigen kerstpakket uitzoeken? Solliciteer dan snel op een van onze openstaande vacatures.

Vergelijkbare interessante artikelen voor jou

slider_img
Een dubbele functie, hoe ziet dat eruit? – Dagboek Stef van Wiechen
Lees meer
slider_img
Focus op ontwikkeling – het carrièrepad van Blissser Nicky Jansen
Lees meer
slider_img
Werken & leven – het carrièrepad van Blissser Richard Brunsveld
Lees meer
slider_img
Ontwikkelen doen we samen – het carrièrepad van Blissser Laudi Hulswit
Lees meer
slider_img
Zelf de touwtjes in handen – het carrièrepad van Blissser Koen Janssen
Lees meer
slider_img
Blisss naar nieuw pand in Hartje Nijmegen
Lees meer
slider_img
Doorstuderen of werken? Waarom niet beiden?
Lees meer