Vacature Systeembeheer & Servicedesk

Blisss Software is een softwarebedrijf dat streeft om bedrijven succesvoller te maken door ze te ondersteunen met goede adviezen en bijbehorende software. Vanuit Nijmegen ondersteunen wij onze klanten met zelf ontwikkelde apps en ERP-oplossingen uit de Microsoft Dynamics stal. Blisss is succesvol in verschillende deelmarkten zoals groothandel, zakelijke dienstverlening en productie.

We zijn op zoek naar een nieuwe medewerker die ons IT-team en onze ERP servicedesk kan versterken.

Groei, Passie, Plezier en Openheid

Bij Blisss hechten we veel waarde aan onze kernwaarden. Bij de selectie van nieuwe medewerkers zijn deze kernwaarden minimaal net zo belangrijk als de ‘harde’ functie eisen zoals ervaring en expertise.

Onze 4 kernwaarden zijn groei, passie, plezier en openheid. ‘Groei’ omdat wij als bedrijf altijd zullen proberen om het beste in jou naar boven te halen en jou te laten groeien. ‘Passie’ omdat we mensen zoeken die écht van software houden. ‘Plezier’ omdat plezier in je werk ontzettend belangrijk is om gestimuleerd te blijven en elke dag met frisse zin naar je werk te gaan. ‘Openheid’ omdat we weten dat open en eerlijke communicatie niet altijd makkelijk is, maar wel altijd tot het mooiste resultaat leidt.

Concreet betekent dit dat wij jou uitdagen en verantwoordelijkheid, vrijheid, en feedback geven. In ruil daarvoor verwachten we dat jij je proactief opstelt, betrokken bent bij Blisss als bedrijf en onze klanten, lekker jezelf bent en bovenal: eerlijk bent tegen ons én tegen jezelf.

Functie omschrijving

Als eerste houd je je bezig met diverse systeembeheer werkzaamheden. Deze worden nu door een drietal collega’s gedaan naast andere werkzaamheden. Er is dus een team aanwezig wat je meehelpt en je staat er zeker niet alleen voor. Daarnaast beman je samen met andere collega’s van support onze servicedesk. Hier heb je verschillende technische werkzaamheden (installaties e.d.), maar ook ondersteun je collega’s die technische vraagstukken hebben. Daarnaast help je klanten die tegen problemen aanlopen met hun software. Je bent gedreven om up-to-date te zijn op het gebied van nieuwe software en wil je kennis inzetten om ons bedrijf (en onze klanten) te verbeteren.

Vanuit systeembeheer

  • Werkplekbeheer en inrichting
  • Serverinstallaties en onderhoud (Windows, NAV/BC, SQL, net wat we nodig hebben)
  • Office365 administrator (intern)
  • Onderhoud van het netwerk (switches, routers, VOIP)
  • Back-up administrator (zorgen dat ons lokale netwerk altijd veilig ergens als kopie staat

Vanuit de servicedesk

  • Installaties van NAV of Business Central
  • SQL Server installaties
  • SQL Server onderhoud en optimalisatie
  • Klanten te woord staan
  • Installatie van add-ons voor NAV of Business Central
  • Beheer van onze Azure omgevingen

 

Wat bieden wij

  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en vrijheid.
  • Diversiteit aan klanten en projecten waardoor het werk steeds weer anders is.
  • Leuke collega’s. Ons bedrijf bestaat uit een mengeling van leeftijden en persoonlijkheden en er wordt voor de liefhebber regelmatig wat georganiseerd om samen te ondernemen (borrels, LAN-party, zaalvoetbal of een weekendje weg).
  • Ruimte voor opleidingsmogelijkheden op vakinhoudelijk gebied en persoonlijke vaardigheden en skills.
  • Marktconform salaris afhankelijk van ervaring.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. laptop van de zaak, pensioenregeling, opleidingsbudget en bonusregeling.

 

Wat vragen wij van jou?

Natuurlijk is het fijn als je al jaren ervaring hebt met Business Central en een perfecte aansluitende opleiding hebt genoten. We zijn echter realistisch en weten dat dit niet altijd mogelijk is. Daarom hebben wij enkele richtlijnen opgesteld, maar is het zeker geen probleem als je hier niet geheel aan voldoet:

  • Je hebt een technische opleiding op minimaal mbo-niveau (bijv. informatica of systeembeheer).
  • Je hebt een analytisch denkvermogen en lost graag problemen op.
  • Je bent bekend met Windows Server, SQL Server en het Azure platform.
  • Je bent communicatief sterk en stressbestendig.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Een voorbeeld week…

 

De maandagochtend start je samen met je directe collega’s met een stand-up. Hierin blikken we kort terug op de afgelopen week en nemen we de aandachtsgebieden en prioriteiten van de nieuwe week door.

Zoals beschreven is deze baan een combinatie van systeembeheer en het bemannen van onze servicedesk. Gemiddeld zul je 1 tot 2 dagen per week kwijt zijn aan het eerste. De rest van de tijd ben je bezig met ondersteuning van je collega’s en klanten. Je werkzaamheden zullen daarin uitleenlopen van het opzetten van een Virtual Machine in Azure, het uitvoeren van een Business Central installatie, het inrichten van een VPN-verbinding, het aanmaken van gebruikers in Office 365, het debuggen van langzame SQL-query’s, of het debuggen van een falend stuk code. Kortom, alles is mogelijk en er valt veel te leren voor iemand met de juiste ambitie.

Naast het bovenstaande is er daarom zeker ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Dit kan bijvoorbeeld het volgen van een training op locatie zijn of het bekijken van een webinar.

Word jij onze nieuwe collega?

Wil jij werken bij één van de tofste bedrijven in de hele wereld? Laat dan van je horen!
Vul het onderstaande contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

 

Contactformulier

  • Max. bestandsgrootte: 100 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.