Vacature Manager Binnendienst

Onze medewerkers vinden, samen met de klant, de juiste balans tussen organiseren en automatiseren. Ons streven is om telkens weer verrassend eenvoudige en zeer effectieve software oplossingen te maken. De klanten van Blisss zijn vooral groothandels, productiebedrijven, overheidsinstellingen en zakelijke dienstverleners.

Blisss bestaat uit twee takken van sport: ERP (met de focus op Microsoft Dynamics 365 Business Central) en CRM (met de focus op de Salesflow).

Voor de CRM-afdeling zijn we op zoek naar een manager binnendienst om ons team te versterken. Deze medewerker wordt in twee jaar opgeleid tot manager binnendienst. Vanaf moment een gaan we samen werken aan jouw ontwikkeling. Je neemt periodiek meer taken over van de huidige manager binnendienst. Dit maakt het een uitdagende functie.

Functie omschrijving

De functie bestaat uit 2 onderdelen. Enerzijds je werk als commercieel medewerker binnendienst en anderzijds word je opgeleid tot manager binnendienst. De taken die horen in deze rol zijn:

  • Het direct opvolgen van (warme) internet aanvragen voor onze diensten
  • Het selecteren, voorbereiden en plannen van aanvragen die direct doorgespeeld kunnen worden naar de accountmanagers
  • Contact met bestaande klanten omtrent: de basis gebruikersvragen over de software, klanttevredenheid, uitbreiding met nieuwe diensten, after sales

De taken die horen bij de opleiding en de taken die je gaat overnemen van de commerciële manager binnendienst zijn:

  • Aansturen en ondersteunen van het acquisitie team (bestaande uit studenten)
  • Actieve deelname aan het MT overleg
  • Bewaker van het overzicht op het gebied van facturatie
  • Het analytisch beoordelen van het verkoopproces en verbeterpunten aandragen op het MT
  • Je werkt samen de verkopers en de directie

 

salesoplossing

 

 

Vacature commercieel medewerker binnendienst

Wat bieden wij een manager binnendienst?

  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en vrijheid.
  • Beloning: Dat is uiteraard afhankelijk van je ervaring. Een indicatie van het aanvangssalaris is tussen de € 2100,- tot € 2500,- bruto per maand op basis van 40 uur werk per week (exclusief vakantiegeld en een collectief pensioen). Er zijn ruim voldoende groeimogelijkheden. We begeleiden je zodat je binnen 1-2 jaar kan doorgroeien naar de functie van Manager Binnendienst.
  • Diversiteit aan klanten en projecten waardoor het werk steeds weer anders is.
  • Leuke collega’s. Ons bedrijf bestaat uit een mengeling van leeftijden en persoonlijkheden en er wordt voor de liefhebber regelmatig wat georganiseerd om samen te ondernemen (borrels, LAN-party, zaalvoetbal of een weekendje weg).
  • Ruimte voor opleidingsmogelijkheden op vakinhoudelijk gebied en persoonlijke vaardigheden en skills.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. laptop van de zaak, pensioenregeling en opleidingsbudget.
  • Vast contract. Bij voorkeur full time. We zoeken een medewerker die zeker 32 uur per week werkt en die niet vies is van een paar overuren als het even wat drukker is. Je werktijden mag je tussen 08.30 en 17.00 uur zelf indelen.

Bekijk al onze arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij van jou?

  • Een perfecte baan voor iemand die net afgestudeerd is op minimaal Hbo-niveau in de sector economie.
  • Een vlot en spontaan karakter
  • Een teamspeler
  • Goed met cijfers / analytisch onderlegd
  • Een sollicitatiebrief is niet nodig. Wat jouw kwaliteiten zijn komen we tijdens het gesprek wel achter. Maar het is wel makkelijk als je ons voorafgaand aan de afspraak een overzicht van je studies en werkervaring zou kunnen mailen.

 

salesflow

Groei, Passie, Plezier en Openheid

Bij Blisss hechten we veel waarde aan onze kernwaarden. Bij de selectie van nieuwe medewerkers zijn deze kernwaarden minimaal net zo belangrijk als de ‘harde’ functie eisen zoals ervaring en expertise.

Onze 4 kernwaarden zijn groei, passie, plezier en openheid. ‘Groei’ omdat wij als bedrijf altijd zullen proberen om het beste in jou naar boven te halen en jou te laten groeien. ‘Passie’ omdat we mensen zoeken die er écht van houden om de klant te helpen, met het verbeteren en eenvoudiger maken van hun proces. ‘Plezier’ omdat plezier in je werk ontzettend belangrijk is om gestimuleerd te blijven en elke dag met frisse zin naar je werk te gaan. ‘Openheid’ omdat we weten dat open en eerlijke communicatie niet altijd makkelijk is, maar wel altijd tot het mooiste resultaat leidt.

Concreet betekent dit dat wij jou uitdagen en verantwoordelijkheid, vrijheid, en feedback geven. In ruil daarvoor verwachten we dat jij je proactief opstelt, betrokken bent bij Blisss als bedrijf en onze klanten, lekker jezelf bent en bovenal: eerlijk bent tegen ons én tegen jezelf.

Word jij onze nieuwe collega?

Wil jij werken bij één van de tofste bedrijven in de hele wereld? Laat dan van je horen!
Vul het onderstaande contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

 

Contactformulier

  • Max. bestandsgrootte: 100 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.